fredag 7 november 2008

Utmaning

Jag har blivit utamanad av Jenny och utmaningen går ut på att skriva 7 sanningar om sig själv:

1. Jag är beroende av lipsyl och handcreme, kan verkligen inte gå någonstans utan de två sakerna med mig och om jag glömmer så måste jag omgående köpa nytt.
2. Älskar att baka, gör hellre saker själv än att köpa dem färdiga och bakning är lite som terapi för mig.
3. Lätt för att bli arg, skriker mycket men jag brukar inte skada andra men måste faktiskt erkänna att när jag var liten bet jag min storasyster Carro i ryggen så att det började blöda för att hon tog mitt favoritband... och det påminner hon mig fortfarande om...
4. Buskörning, så jäkla härligt att åka med min kille på vintern i de mest härliga sladdarna så det bara kittlar i magen!!! och jag litar på honom 100% när det gäller att kontrollera en bil, för det är inte många som kan köra lika bra som han!!
5. Envis och tjurskallig, måste nog erkänna att jag faktiskt är envis som synden och har jag väl bestämt mig för att det ska gå så ska det fan i mig gå också!
6. Älskar skor, kan man någonsin ha för många snygga högklackade skor? inte om man frågar mig i alla fall!
7. Amerikanare & motorcyklar, ett stort intresse som inte har framkommit så mycket här på bloggen. Men finns det något härligare än att köra mc på en kurvig landsväg och dra på när vägen tillåter? Eller att bara cruisa fram längs vägen i en gammal jänkare och bara lyssna på mullret från V8:an?

Det var mina 7 sanningar och nu utmanar jag: Oona, Nathalie och Lill

Inga kommentarer: