onsdag 19 november 2008

Goliat o Champiz i hundgården

Här kommer en massa härliga bilder från hundgården. Champiz har ju hållt ganska hårt på Goliat så nu fick han verkligen ge igen för så fort han fick tag i lekisen så sprang han ifrån henne och det tyckte han var jätteroligt!! Jag ska även passa på att be om ursäkt för de halvkassa bilderna för jag vet att de kunde va så mycket bättre, för jag har ju faktiskt en ny systemkamera! Jag hade velat frysa bilderna mycket mera så de hade blivit skarpa, menmen så går det när man är lat och inte orkar ta reda på hur man gör!
Dragkamp
Ser du stjärnan i det blå...
Goliat hoppar bock över Champiz
Goliat flörtar lite
Samspel
Hallå Champiz, är du där nere??
Kolla in hur musklerna jobbar!!
Min vackra pojke
Faroner på språng

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt mee galna Faroner.Kram Eva

Anonym sa...

Hej Emelie!
Kul att du bloggar!
Vi sågs i Skogås. Jag har token Solo!
Lyckades du få några bilder på Solo i ringen? Tar gärna emot några om du har!
Ses vi på Stora Sthlm+
Hälsn
Helena

Anonym sa...

Kul att du hittade hit! Jag mailar över bilderna till dig, och nej utställningssäsongen är över för min del men jag önskar alla som ska dit lycka till!!

Anonym sa...

Vad roligt de ser ut att ha! Det brukar iof faraohundar ha när de får springa sådär :) Har länkat till dig från min blogg! Hoppas OK?
Kram Sofie