torsdag 13 november 2008

Hundvakt

Ja nu så har Lil och Sofie varit här och lämnat Champiz som ska bo hos oss över helgen. Fungerar väldigt bra mellan henne och Goliat, men i början var hon tvungen att tala om vem det är som bestämmer... men nu ligger de bredvid varandra i soffan och är jättesöta, för vem kan motstå Goliats charm?! Har städat som en galning i veckan och passade på att baka bullar med vaniljkräm i igår kväll! Men tji fick jag för ingen fika ville de ha, så Tommy får plocka upp Eva när han kommer så de kan hjälpa mig att äta upp allt (annars får jag rulla ut med hundarna!), och ja du Jenny vi får väl se om det finns några kvar efter helgen ;)


Bullar med vaniljkräm, mums!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp, de där såg ju hur goda ut som helst!!!! Snålvattnet rinner... Fråga Eva så får du veta vilken gottegris jag är ;) Hennes annanaspaj är ju underbar! Men det var ett tag sedan jag fick smaka den nu ;)