tisdag 14 oktober 2008

Grattis!

Det kommer bli en hel del firande i veckan för i dag fyller mamma och Evas pojkvän Per-Erik år och igår fyllde mammas man Per år, så grattis!! Just nu är mamma och Per på Gotland och har lite semester men jag får ta och fira er ordentligt på fredag istället. Måste ju gratta mig själv och min underbara pojkvän Tommy också för vi har varit tillsammans i 4år idag, lite synd bara att man får fira det själv för att han jobbar och kommer hem nångång i natt... Men men, jag får väl ligga och mysa med Goliat i soffan och kolla på tv istället.

1 kommentar:

Sofie sa...

Grattis till era fyra år tillsammans. Det är härligt när man känner varandra utan och innan.Ni får ha lite fest när han kommer hem inatt ;)

Annars så har jag inte mycket för födelsedagar som jag ser dem som ett stort måste. Jag är väll lite konstig.