torsdag 16 oktober 2008

Förberedelser

Ja jag måste faktiskt säga att jag och Eva har varit riktigt duktiga idag för vi har hunnit med riktigt mycket. Började med att baka en tårta till mamma och Per (tog 2 1/2timme) sen så var det bara att ta itu med hundarna inför lördagens utställning. Även fast det bara är Goliat och Taika som kommer ställas så slapp inte de andra (bara Fanny men henne tar Eva imorgon). Vi har klippt klorna, rensat öronen och skrapat tandsten och på det fick alla ett riktigt härligt bad - fast det var nog bara Goliat och Taika som verkligen njöt av det för om ni frågar Dominic så blev han misshandlad så att han med nöd och näppe kommer att överleva :) Men nu är alla hundar skinande rena och luktar vaniljshampo! Eva har även varit duktig och kokat och ugnstorkad nötlever till Skogås. Efter idag så känner jag mig riktigt laddad och jag ser verkligen fram emot att åka på lördag, gå in i ringen och göra mitt bästa!

1 kommentar:

Sofie sa...

Hahaha att bada hundar är inte alltid lätt. Allt pysslande gav ju utdelning idag. ;))