lördag 31 oktober 2009

Shoppingtripp till Norrköping

I Tisdags fyllde vi syrrans bil för att åka till Norrköping (Jag, Carro, Ida och Emelie). Fast resan började lite annorlunda än vad som var tänkt eftersom min kära syster hade glömt att skruva dit locket till kylarvattnet så det hade åkt av någonstans på vägen. Så vi tejpade på en bajspåse (man är väl förberedd ;)) och åkte till Björshultsskrotens självplockning och hittade en gammal passat som hade sitt lock kvar! Efter det så bar det av söderut. Började med Myrornas och jag hittade en svart skjorta och ett par nästan helt oanvända skor (!). Carro köpte nog 10 olika skjortor där!! Sen käkade vi asiatiskt, jätte gott. Och när vi satt där och jäste kom vi på att parkeringstiden går ut om 20minuter. Så vi sprang in på NewYorker (wow snacka om att gå in i en godisbutik!) Så trots tidpressen och att jag sprang runt som en yr höna köpte jag två behåar och det är inte ofta man har sån tur, de fick nästan släpa ut mig därifrån :). På hemvägen svängde vi förbi Ingelsta och Skopunkten och tro det eller ej men jag köpte tre par skor!! brukar aldrig hitta skor eftersom jag har så små fötter... Riktigt nöjd i alla fall med dagens shopping, allt gick på en tusenlapp och det är ju inte fy skam :) Blev ju tvungen att lägga in lite bilder på skorna såklart:



Inga kommentarer: