måndag 14 september 2009

Ny Design

Har varit sugen ett bra tag på att ändra min bloggdesign men det har bara inte blivit av men nu fick jag ett ryck när Sofie ändrade sin design :). Det som störde mig mest var att det såg så tomt ut på sidorna, annars gillar jag min gråa färg -kanske lite tråkig men jag tycker att den gör sig bra mot bilderna och är neutral. Hittade en sida som gör gratis bloggdesigner som jag gillade, väldigt vackra och diskreta. Det var jätte lätt att byta design, var bara att kopiera en kod och klistra in, lagom avancerat för mig :) :)

Här kommer två länkar om ni är sugna på att förnya bloggen lite:

SannyDesign

The Cutest Blog on the Block

Jätte tack Sanny för att du hjälpte mig med min bloggdesign!!!

2 kommentarer:

Sofie sa...

jag har ju en från cutest. har även kollat på sannys. grymt snyggt blev det med blommorna så frächt

Annakarin @ Mathias.W sa...

Tack för omtanken ja det var otroligt jobbigt och saknaden är enorm här hemma..

Men vad fint du gjort på din blogg! Måste titta om jag kan göra nått liknande själv! :)

ha det så gott.