torsdag 10 september 2009

Kiddo 10år

Ja igår fyllde min lilla bebis 10år! helt otroligt vad tiden har gått fort. Kiddo köpte jag när jag var 10år för mina egna pengar så han var helt och hållet min :) när jag flyttade hemifrån så fick han bo kvar ute på landet hos mamma för han är verkligen ingen lägenhetskisse, och han har det riktigt bra där ute där han får gå in och ut som han vill och käka så mycket möss han kan fånga :) :) Kiddo har alltid varit mer en hund än en katt, enda sen han var liten så har han följt efter mig vart jag än gick -han skulle med på alla promenader och sova under täcket var ett måste -varje natt! En sak som han verkligen gillar är bilar, har aldrig träffat en katt som älskar bilar som han. Det hände mer än en gång att någon gäst fick med sig honom hem, för han är ruggigt snabb på att hoppa in om en ruta är lite nervevad. Måste erkänna att jag brukar ta med honom på en åktur ibland bara för att han ska få åka lite bil :) och då brukar han gå runt och kika lite och sen lägga sig ner och spinna högljutt! En riktig sötnos! Hittade lite bilder, men de flesta kort jag har tagit ligger tyvärr inte på datorn:





Inga kommentarer: