tisdag 27 april 2010

Vi kom med =)

Fick besked igår på mailen att jag och Goliat får tävla i rallylydnad i Danderyd 8 maj! Anledningen till att det har varit oklart var för att jag anmälde två veckor för sent så jag hamnade på reservlistan men nu så får jag alltså vara med!! Goliat är egentligen inte redo för tävling än men jag känner att det blir mer som en träning för både honom och mig och att det får gå lite som det går, men självklart kommer vi att göra allt vad vi kan och jag vet att jag kommer bli besviken om vi inte blir godkända -är ju trots allt en tävlingsmänniska ;) Så nu blir det träning och finslipning till tävlingen, blir ju nervös bara jag tänker på den. Men det roligaste är nog att Goliat inte kommer att vara den enda faraohunden där, vilket känns riktigt bra. Tycker att vi ska få ihop ett helt gäng med galna faraohundar till nästa rallytävling -skulle vara grymt häftigt!

Men jag och goliat ska se till att "kick some ass in Danderyd" på äkta faraovis :) :)

5 kommentarer:

Sofie sa...

Säg till bara när du ska tävla nästa gång så kanske även vi kan hänga på :) Kul att ni kom med.

Mella sa...

Vad roligt att ni ska vara m o tävla!! Vi håller tummar o tassar här för er! =)

Tack för kommentarerna i bloggen! Nästa helg ska vi iväg på en inoff.utställning. Ska bli roligt men jag är faktiskt lite nerövs hahah! För en inoff lixom! Hahahha.. Men det var år o dar sedan jag visade en egen hund=)
Jaja.. jag har massa bassethoundfolk m som ska ställa sina hundar o de hejar på mig o Oliver fullt ut=)

Tjingeling!

Anonym sa...

Kör på Emilie....vi håller tummarna för dig och Goliat...;);)
Kia, Nikita & Diezel...

Vilda sa...

Heja Pappsen!
kram från Vilda

Norbergarna sa...

Vad roligt! Håller tummar och tassar=)))