tisdag 19 januari 2010

Låt mig få presentera:

Lilla buspojken JumJum! Han bor ute i skogen hemma hos Eva och Per-Erik (men evas hundar är mina hundar ;))Åkte ut igår för lite valpgos men jag kunde inte slita mig så jag blev kvar över natten :) härligt med en hel drös med faraohundar i sängen! JumJum är en väldigt framåt kille med en riktigt härlig attityd. Goliat har tagit på sig ansvaret att vara storebror/lekfarbror och han tycker det är underbart att få ha en liten valp att busa med! En himla massor fotande blev det men det är inte alldeles lätt att ta kort på en snart 3månaders valp som flänger runt över allt (hmm låter som en viss 5åring här hemma...), men några bilder blev det såklart -se och njut:



Världens sötaste lilla puppe :)

7 kommentarer:

Annakarin @ Mathias.W sa...

Gud så söt, men nu måste ni ju berätta vem denna lilla goding är + vart har Eva flyttat? Ut i skogen vart då??
Är det en Antefa hane isåfall vore det ju jätteskoj, den kullen ser så otroligt fin ut :) Gratta från mej!

Ha det så gott <3

Sofie sa...

Han var då för gullig :)

Annakarin @ Mathias.W sa...

Ahh nu såg jag ju att det vara lilla ultimatum från Antefas! G R A T T I S till en underbar pojke Eva, Emelie :) & lycka till med honom! Hoppas att få se honom live framöver!!! :)

Mella sa...

Men sikken liten goding!!!

Sandra och Dyrka sa...

Men va kul! Är ju så härligt med valptillskott :D Ska bli spännande att se den lilla godingen sen! Är det på foder eller "egenköpt"?
Vi går ju och väntar på tillskott också, ska bli sååå kul!

Kram

Simon & Co sa...

ENDELIG noen bilder av lille Billy! Han ser kjempefin ut! Like søt som sin søster Umbrah her i Norge! <3 Elsker de store ørene :-)

Grattis Eva & Emelie!!!

Klem,
Simon

Ingrid Paulsson sa...

Men OHHH vilken gullunge! Grattis till er!
Ingrid o Tage o Elsa o Vilda