fredag 11 december 2009

Trött

Ja ibland krockar det lite men det är bara att bita ihop och köra på. Jobbar natt på taxi i helgen (ja just nu faktiskt) och imorgon bitti är det upp tidigt för att åka upp till Stockholm på årets sista utställning -hund2009! Så man får väl sova i knappt två timmar men vad gör man inte för att sitta och åka över en timme i bilen och sen springa i ungefär fem minuter i en ring ;) ;). Ne men det ska nog gå bra. Eva har dessvärre blivit sjuk så hon stannar hemma, men jag har lyckats få med min andra hälfts!! Helt otroligt att det gick att övertala honom! Men det känns ändå lite konstigt att åka utan Eva för det är hon som brukar ha koll på allt, men jag hoppas det går bra ändå -har ju ändå varit på en hel del utställningar under året så helt borta hoppas jag att jag inte kommer att vara. 16 faraohundar är anmälda och det är betydligt fler än vad jag trodde det skulle vara då jag antog att de flesta skulle åka över till finland men tydligen så är det inte bara jag som har ont om pengar nu i slutet på året. Vet i alla fall att det kommer några utifrån Sverige.

ska i alla fall bli kul imorgon så håll tummarna! och lycka till för er som tog er till finland för att slåss om dubbeltitlarna!!

2 kommentarer:

Eva sa...

Grattis till Taikas bim.Kanon bra jobbat Emelie..Ni är bäst:) då kan jag hålla mej hemma oftare:) kramis Eva

Helena och Solo sa...

Ser fram emot en rapport från ringen! GRATTIS till BIM! Hur gick det för Goliat? Vilka andra hundar var där? Hoppas att du har bilder...

/från en som missade hela alltet!