söndag 7 juni 2009

Nationaldagen

Har ju faktiskt firat den lite grann i dag. Började morgonen med att baka en tårta till imorgon när vi ska fira Tommy (den måste stå till sig) och sen åkte jag in till Nyköping. Tommys pappa och lillasyster med pojkvän var där och skulle fira honom så vi grillade lite i hamnen och tittade på nationalfirandet inne i stan, vädret var allt annat en bra blåsigt och lite regn så man var så jäkla kall. Vid fyra tiden så åkte de tillbaka till södertälje och då var det två timmar kvar till Nyköpings cruisingen skulle börja så Tommy körde upp mig till min farmor så satt där i ett par timmar och pratade i värmen :). Sen var det dags för cruisingen, samling i hamnen som vanligt, passade på att kolla in alla bilar och prata skit med folk. Tyckte det var mycket för att vara så dåligt väder. Åkte några varv i slingan innan vi stannade och käkade grillad med mos på vipsen (så jäkla gott). Efter det så körde Tommy mig hit till Taxi för mitt nattpass, och som vanligt så ska jag upp tidigt till en utställning men som tur är så är det bara till Norrköping den här gången! Men nu ska jag ta och åka hem och krypa ner i sängen och sova en liten stund!

Inga kommentarer: